GMINA KRZEMIENIEWO
Osoby Jednostki Dokumenty Tematy Strona WWW Urzędu

Nowy Dowód Osobisty [kliknij tutaj]

Dowozy uczniów do szkół [kliknij tutaj]

Ceny i stawki opłat dla zbiorowego odprowadzania ścieków [kliknij tutaj]

Podatki - Opłaty - Deklaracje 2019 rok [kliknij tutaj]

Nowe Podatki – Opłaty – Deklaracje – lipiec 2019 rok [kliknij tutaj]

Nowe Podatki – Opłaty – Deklaracje – lipiec 2019 rok [kliknij tutaj]

Strona główna » Osoby » Pracownicy Urzędu » Agata Musielak

Agata Musielak

Stanowisko: Kierownik USC
E-mail: usc@krzemieniewo.pl
Telefon: 65 5360 - 016
Zatrudniony/a w: Urząd Gminy   

ZAKRES CZYNNOŚCI


Do zadań Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego należą sprawy dotyczące w szczególności:



1. przyjmowanie wniosków o wydanie dokumentu tożsamości oraz kompletowanie archiwum dotyczącego w/w dokumentów,

2. przyjmowanie zapewnień o zawieraniu aktów małżeństwa i udzielanie ślubów cywilnych,

3. wydawanie zaświadczeń do udzielania ślubów konkordatowych,

4. sporządzanie aktów małżeństwa, urodzeń i zgonów (przechowywanie ksiąg USC),


5. wydawanie decyzji w sprawie:

a. - umiejscowienia aktów stanu cywilnego sporządzonych za granicą (transkrypcje)

b. - skrócenia terminu wyczekiwania na ślub,

c. - zmiany w aktach stanu cywilnego (błąd pisarski – sprostowanie),

d. - zmiany w aktach stanu cywilnego (uzupełnienie),

e. - odtworzenia treści aktu stanu cywilnego sporządzonego za granicą art. 35,

f. - zmiany imion i nazwisk (Dz. U. Nr 62, poz. 550),


6. wydawanie zaświadczeń o zaginięciu lub zniszczeniu księgi stanu cywilnego,

7. wydawanie zaświadczeń o zdolności prawnej,

8. sprawy konsularne,

9. jubileusze pożycia małżeńskiego,

10. uzupełnianie aktów stanu cywilnego przez wpisywanie orzeczeń sądów,

11. współpraca z Urzędami Miast i Gmin dotyczących USC i dowodów osobistych.

12.prowadzenie spraw związanych z ewidencją ludności.

13. Prowadzenie kancelarii tajnej.

14.Prowadzenie rejestru wyborców

15. Inne zadania zlecone przez Wójta i Sekretarza Gminy.


Pliki do pobrania:



Informacje powiązane:

- jednostki i podmioty:
- dokumenty i informacje:



Wpis archiwalny - zobacz aktualny
Typ osoby: Pracownicy Urzędu
Autor informacji: Longina Szulc
Informację wprowadził: Tomasz Stachowiak
Opublikowany dnia: 1987-08-01
Wprowadzony do BIP dnia: 2011-06-29




Serwis używa cookies aby zapamiętać otwartą sesję i ewentualne dane o logowaniu.
Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na to.



Instrukcja Statystyki Wyszukiwarka Redakcja BIP Archiwum Strony usunięte