Do zadań stanowiska ds. obsługi klienta, sportu i ochrony przeciwpożarowej należy:
1. Udzielanie informacji o sposobie załatwienia sprawy klientom zgłaszającym się do Urzędu.
2. Udzielanie informacji o strukturze organizacyjnej urzędu.
3. Udostępnienie wzorów druków, wniosków i formularzy, w tym prowadzenie gospodarki drukami i formularzami.
4. Prowadzenie bieżącej prenumeraty prasy, wydawnictw czasopism i dzienników urzędowych ( Dz.U. i M.P.)
5. Przyjmowanie dokumentów składanych przez klientów w tym skarg , wniosków i podań,
6. Udzielanie informacji o organach właściwych do załatwienia sprawy w przypadku, gdy takim organem nie jest Wójt,
7. Utrzymywanie i rozbudowa strony internetowej Urzędu.
8. Wprowadzanie informacji publicznych do BIP
9. Załatwianie spraw związanych z promocją gminy ( foldery, kalendarze, itp.)
10. Udostępnianie do przeglądania przez klientów aktów prawnych
( Dzienników Ustaw, Monitorów Polskich)
11. Prowadzenie spraw ochrony przeciwpożarowej
12. Sprawy z zakresu sportu i rekreacji.
13. Obsługa urządzeń technicznych przypisanych do stanowiska pracy.
14. Prowadzenie usługi ksero dla klientów zgłaszających się do Urzędu.
15. Zastępstwo w razie nieobecności Inspektora ds.organizacyjnych
16. Inne sprawy zlecone przez Wójta i Sekretarza Gminy.
Wpis archiwalny -
zobacz aktualnyTyp osoby:
Pracownicy UrzęduAutor informacji: Longina Szulc
Informację wprowadził: Tomasz Stachowiak
Opublikowany dnia: 2009-03-01
Wprowadzony do BIP dnia: 2015-02-04