Osoby | Jednostki | Dokumenty | Tematy | Strona WWW Urzędu |
to jest archiwalna strona BIP do dnia 18 maja 2020 Paulina KowalikStanowisko: Podinspektor ds. obsługi kasy E-mail: kasa@krzemieniewo.pl Telefon: 65 5369-491 Zatrudniony/a w: Urząd Gminy
1. Prowadzenie spraw związanych z obsługą kasową Urzędu Gminy w Krzemieniewie: - Przyjmowanie wpłat gotówkowych, - Obsługa terminala płatniczego, - Obsługa kasy fiskalnej U.G., - Sporządzanie dziennych raportów kasowych, - Odprowadzanie wpływów z danego dnia na rachunki bankowe UG. - Kompletowanie raportów kasowych celem przygotowania ich do dekretacji.
2. Ochrona wartości pieniężnych. 3. Prawidłowa klasyfikacja dokonywanych wpłat pod kątem konieczności ich fiskalizacji na potrzeby podatku VAT, sporządzanie raportów fiskalnych. 4. Zastępstwo w razie nieobecności księgowej budżetowej. 5. Prowadzenie księgi druków ścisłego zarachowania. 6. Prowadzenie dziennika obrotów opłat skarbowej. Co miesięczne uzgadnianie wpływów z opłaty skarbowej pobranej na poszczególnych stanowiskach pracy z obrotami na koncie syntetycznym. 7. Realizacja wpłat gotówkowych. 8. Księgowanie na kontach bilansowych i poza bilansowych budżetu gminy. 9. Prowadzenie ewidencji analityczsnej w programie OPŁATA (dochody w zakresie czynszów i opłat). 10. Prowadzenie analityki środków trwałych ; terminowe naliczanie umorzeń i sporządzanie sprawozdawczości w zakresie środków trwałych; terminowe sporządzanie dokumentacji z obrotu środkami trwałymi. 11. Prowadzenie dokumentacji w zakresie wniesionych wadiów i kaucji gwarancyjnych na poczet należytego zabezpieczenia robót. 12. Inne sprawy zlecone przez Skarbnika Gminy. Pliki do pobrania: Informacje powiązane: - jednostki i podmioty:
Wpis archiwalny - zobacz aktualny Typ osoby: Pracownicy Urzędu Autor informacji: Longina Szulc Informację wprowadził: Tomasz Stachowiak Opublikowany dnia: 2008-08-01 Wprowadzony do BIP dnia: 2011-06-29 Serwis używa cookies aby zapamiętać otwartą sesję i ewentualne dane o logowaniu. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na to. |
Instrukcja | Statystyki | Wyszukiwarka | Redakcja BIP | Archiwum | Strony usunięte |