GMINA KRZEMIENIEWO
Osoby Jednostki Dokumenty Tematy Strona WWW Urzędu

to jest archiwalna strona BIP do dnia 18 maja 2020
Aktualna strona znajduje się pod adresem
www.bip.krzemieniewo.pl

Strona główna » Jednostki organizacyjne » Wydziały, stanowiska, referaty » Stanowisko Pracy ds. Oświaty, Obronnych i Zarządzania Kryzysowego

Stanowisko Pracy ds. Oświaty, Obronnych i Zarządzania Kryzysowego

E-mail: oswiata@krzemieniewo.pl
Telefon: (065)5369227
Wydział/stanowisko w: Urząd Gminy

Do zadań Stanowiska d/s Oświaty, Obronnych i Zarządzania Kryzysowego należy prowadzenie spraw dotyczących:
 
1)      zakładania, przekształcania i likwidowania gminnych jednostek oświatowych,
2)      utrzymywania jednostek oświatowych,
3)      kształtowania sieci przedszkoli, szkół podstawowych i gimnazjów,
4)      zatwierdzania arkuszy organizacyjnych przedszkoli, szkół podstawowych
    i gimnazjów,
5)      zapewniania dzieciom do lat 6 rocznego przygotowania przedszkolnego,
6)      zapewniania bezpłatnego transportu dzieci do i ze szkoły,
7)      powierzania stanowisk kierowniczych w oświacie gminnej i odwoływania
    z tych stanowisk,
8)      oceniania dyrektorów gminnych jednostek oświatowych,
9)      zatrudniania dyrektorów tych jednostek jako pracowników – nauczycieli.
 
10) Zarządzania kryzysowego , a w szczególności:
·        przygotowania ludności i mienia komunalnego na wypadek wojny,
·        współdziałania z organami wojskowymi,
·        tworzenia formacji obrony cywilnej,
·        nakładania obowiązków w ramach powszechnej samoobrony ludności,
·        zakwaterowania sił zbrojnych,
 
11) Sprawy obronne w szczególności :
·        Współdziałanie z organami wojskowymi
·        Administracja wojskowych rezerw osobowych, w tym rejestracja, pobór i ewidencja.
·        Orzekanie o konieczności sprawowania bezpośredniej opieki poborowego nad członkiem rodziny, prowadzeniu gospodarstwa rolnego i uznaniu za jedynego żywiciela rodziny.
·        Sprawy z zakresu świadczeń na rzecz obrony.
·        Sprawy związane z „Akcją Kurierską”.
 
12. Inne sprawy zlecone przez Wójta i Sekretarza Gminy.

Pliki do pobrania:



Informacje powiązane:

- osoby:
- dokumenty i informacje:



Wpis archiwalny - zobacz aktualny
Typ jednostki: Wydziały, stanowiska, referaty
Autor informacji: Longina Szulc
Informację wprowadził: Tomasz Stachowiak
Opublikowany dnia: 2007-06-04
Wprowadzony do BIP dnia: 2009-03-20




Serwis używa cookies aby zapamiętać otwartą sesję i ewentualne dane o logowaniu.
Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na to.



Instrukcja Statystyki Wyszukiwarka Redakcja BIP Archiwum Strony usunięte