Osoby | Jednostki | Dokumenty | Tematy | Strona WWW Urzędu |
to jest archiwalna strona BIP do dnia 18 maja 2020 Stanowisko Pracy ds. Organizacyjnych i KadrowychE-mail: ugsekr@krzemieniewo.pl Telefon: 065 5369200
Do zadań Stanowiska d/s Organizacyjnych i Kadrowych należy zapewnienie obsługi organizacyjnej Wójtowi, Zastępcy Wójta i Sekretarzowi oraz sprawy kancelaryjno-techniczne, a w szczególności: 1) przyjmowanie, wysyłanie i rozdzielanie korespondencji na zewnątrz i wewnątrz Urzędu, 2) prowadzenie ewidencji korespondencji, 3) prowadzenie centralnego rejestru skarg, wniosków, petycji oraz innych pism wpływających do Urzędu, 4) przygotowywanie pomieszczeń i obsługa - w tym protokołowanie - spotkań i zebrań organizowanych przez Wójta, Zastępcę Wójta i Sekretarza, 5) prenumerata czasopism i dzienników urzędowych, 6) nadzór nad przechowywaniem pieczęci urzędowych, 7) prowadzenie archiwum zakładowego, 8) przyjmowanie interesantów zgłaszających petycje, skargi i wnioski oraz organizowanie ich kontaktów z Wójtem, Zastępcą Wójta lub Sekretarzem bądź kierowanie ich do właściwych komórek organizacyjnych, 9) utrzymywanie porządku i czystości w pomieszczeniach zajmowanych przez Urząd, prowadzenie adaptacji i remontów i napraw oraz konserwacja budynku, Urzędu, pomieszczeń i inwentarza biurowego, 10) zaopatrywanie Urzędu w niezbędny sprzęt i wyposażenie w tym materiały biurowe i kancelaryjne, 11) prowadzenie magazynu materiałów biurowych i kancelaryjnych, 12) prowadzenie gospodarki drukami i formularzami, 13) zadania związane z ochroną przeciwpożarową Urzędu 14) przygotowywanie we współpracy z właściwymi merytorycznie komórkami organizacyjnymi materiałów dotyczących projektów uchwał Rady i jej komisji oraz innych materiałów na posiedzenia i obrady tych organów, 15) przechowywanie uchwał podejmowanych przez Radę Gminy i jej komisje, 16) przekazywanie korespondencji do i od Rady, jej komisji oraz poszczególnych radnych, 17) przygotowywanie materiałów do projektów planów pracy Rady i jej komisji, 18) podejmowanie czynności organizacyjnych związanych z przeprowadzaniem sesji, zebrań, posiedzeń i spotkań Rady, 19) protokołowanie sesji, posiedzeń, zebrań i spotkań. 20) prowadzenie rejestru uchwał, zarządzeń i innych postanowień Rady i jej komisji, 21) prowadzenie rejestru wniosków, zapytań i interpelacji składanych przez radnych, 22) organizowanie szkoleń radnych. 23) prowadzenie dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz akt osobowych pracowników, 24) organizowanie szkolenia i doskonalenia zawodowego pracowników, 25) przygotowywanie materiałów umożliwiających podejmowanie czynności z zakresu prawa pracy, 26) zapewnienie warunków do przeprowadzania okresowych ocen kwalifikacyjnych pracowników Urzędu, 27) przygotowywanie projektów planów urlopów wypoczynkowych, 28) zapewnianie warunków do prowadzenia działalności socjalnej Urzędu jako pracodawcy, 29) przygotowywanie i wydawanie świadectw pracy, 30) ewidencja czasu pracy pracowników 31) kompletowanie wniosków emerytalno - rentowych. 32) okresowa analiza stanu bhp, 33) stwierdzanie zagrożeń zawodowych, 34) przeprowadzanie kontroli warunków pracy, 35) zgłaszanie wniosków dotyczących poprawy stanu bhp, 36) przygotowywanie projektów wewnętrznych zarządzeń instrukcji dotyczących bhp, 37) rejestracja, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy, chorób zawodowych oraz wyników badań środowiska pracy, 38) udział w dochodzeniach powypadkowych, 39) współdziałanie ze społeczną inspekcją pracy,
Pliki do pobrania: Informacje powiązane: - osoby:
- dokumenty i informacje:
Wpis archiwalny - zobacz aktualny Typ jednostki: Wydziały, stanowiska, referaty Autor informacji: Longina Szulc Informację wprowadził: Tomasz Stachowiak Opublikowany dnia: 2007-06-04 Wprowadzony do BIP dnia: 2009-04-15 Serwis używa cookies aby zapamiętać otwartą sesję i ewentualne dane o logowaniu. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na to. |
Instrukcja | Statystyki | Wyszukiwarka | Redakcja BIP | Archiwum | Strony usunięte |