GMINA KRZEMIENIEWO
Osoby Jednostki Dokumenty Tematy Strona WWW Urzędu

Dowozy uczniów do szkół [kliknij tutaj]

Ceny i stawki opłat dla zbiorowego odprowadzania ścieków [kliknij tutaj]

Podatki - Opłaty - Deklaracje 2019 rok [kliknij tutaj]

Strona główna » Osoby » Pracownicy Urzędu » Gabriela Mehr

Gabriela Mehr

Stanowisko: Inspektor ds. księgowości budżetowej I
E-mail: finanse@krzemieniewo.pl
Telefon: 65 5369-489
Zatrudniony/a w: Urząd Gminy   

Zakres obowiązków inspektora ds. księgowości budżetowej

Do zakresu obowiązków szczegółowych inspektora ds. księgowości budżetowej Pani Gabrieli Mehr należy:

2) kontrola rachunków wystwionych na w/w jednostki pod względem posiadania informacji o stosowaniu ustawy Prawo zamówień publicznych,

3) przygotowywanie przelewów, pobrania gotówki z banku i prowadzenie ewidencji czeków gotówkowych dla UG.

4) sporządznie list płac dla UG, prowadzenie rozliczeń z ZUS i US

5) wystawienie zaświadczeń dotyczących zatrudnienia i wynagrdzenia

6) prowadzenie kartotek podatku dochodowego i kart zasiłkowych

7) prowadzenie ewidencji podatkowej w zakresie podatku od środków transportowych, wysyłanie upomnień w tym zakresie i tytułów egzekucyjnych

8) bieżąca kontrola realizacji tytułów egzekucyjnych przez Komorników oraz występowanie do organów skarbowych z pytniami o przyczyny zwłoki w postępowaniu egzekucyjnym

9) Wyliczanie skutków obniżenia stawek podatkowych w podatku od środków transportowych, sporządzanie wykazów osób, które korzystały z umorzeń, ulg odroczeń zwolnień i przygotowywanie decyzji w odpowiedzi na wnioski podtników

10) co miesięczne uzgadnianie zapisów ewidencji podatkowej w zakresie podatku od środków trnsportowych z zapisami na kontach syntetycznych

11) systematyczne zabezpieczanie danych na nośnikch elektoronicznych

12) wystawianie faktur i rachunków za korzystanie z telefonów służbwych, za energię elektryczną i inne nalezności wynikające z podpisanych umów,

13) zastępstwo w czasie nieobecności Skarbnika Gminy




Informacje powiązane:

- jednostki i podmioty:
- dokumenty i informacje:



Typ osoby: Pracownicy Urzędu
Autor informacji: Longina Szulc
Informację wprowadził: Longina Szulc
Opublikowany dnia: 1979-11-05
Wprowadzony do BIP dnia: 2011-06-29
Ilość zmian wpisu: 8 - pokaż poprzednie wersje




Serwis używa cookies aby zapamiętać otwartą sesję i ewentualne dane o logowaniu.
Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na to.



Instrukcja Statystyki Wyszukiwarka Redakcja BIP Archiwum Strony usunięte